Näin kehität verkkokauppaasi asiakaspalautteen avulla

Illustration

Kerää palautetta ostopolun eri vaiheista

Määritä itse, miten kyselyt näytetään kaupassasi. Kyselyillä selvität kuluttajien asiakaskokemuksen kattavasti: Löytyivätkö halutut tuotteet? Olivatko ostotapahtuma ja toimitus sujuvia?

Näytä kyselyt sinulle sopivimmalla tavalla

Kyselyt voivat olla muodoltaan esimerkiksi pop up -ikkunoita verkkosivulla ja mobiilissa, sähköpostikyselyitä tai tekstiviestejä. Voit muokata kyselyiden ulkonäköä sekä liittää niihin logon.

Illustration

Hallitse kyselysi helposti

Hallintapaneelissa pidät langat käsissäsi: siellä hallitset kyselyitä ja näet palautteet. Voit hyödyntää palvelun monipuolisia valmiskyselyitä tai luoda ja muokata kyselyitä hetkessä.

Analysoi palautedataa tehokkaasti

Selkeä mittaristo auttaa tulkitsemaan palautteita. Voit asettaa hälytyksiä palautedatassa tapahtuvista muutoksista ja tulostaa datan PDF- tai Excel-muotoisena raporttina halutulta aikajaksolta.

Tutustu hinnastoon

Helppo käyttöönotto

  1. Rekisteröidy

    Anna yrityksesi nimi, y-tunnus ja sähköpostiosoitteesi.
  2. Lisää koodi

    Lisää palvelun antama koodi verkkokauppasi lähdekoodiin. Palvelu tukee useita yleisimpiä verkkokauppa-alustoja. Katso alustakohtaiset ohjeet.
  3. Kerää palautetta!

    Voit aloittaa palautteen keräämisen. Kokeile 30 päivää veloituksetta!

Luo tunnus

Kun rekisteröidyt palveluun ja aloitat käyttöönoton, opastamme sinua selkeästi vaihe vaiheelta! Rekisteröityminen on veloituksetonta eikä sido sinua mihinkään.

Palautteen kerääminen

  1. Luo kysely

    Kyselyt luodaan OP Verkkokauppakokemuksen hallintapaneelissa. Löydät palvelusta myös hyviä valmiita kyselyitä!
  2. Valitse asetukset

    Anna kyselylle näyttötapa, -aika ja -paikka. Asetuksia on helppo vaihtaa.
  3. Kerää palautetta

    Asiakkaat pääsevät vastaamaan kyselyihin valitsemassasi kanavassa, kuten verkkosivulla pop-upina, sähköpostissa tai tekstiviestissä.
  4. Analysoi vastauksia

    Asiakaspalaute kerääntyy kauppiaan hallintapaneeliin. Kirjaudu omalle tilillesi tutkimaan ja analysoimaan keräämääsi tietoa.
Poimi Tietopankista parhaat vinkit palautteen hyödyntämiseen!